Dagen före och dagen efter

Så, nu är det dagen efter en förbannat trvlig fest och dagen innan sista arbetsveckan drar igång. Galet och ganska härligt. Gårdagen var himla party och himla mysig. Åkte upp till Stockholm i fredags, gick på bio och tjurade över att jag inte köpt popcorn till filmen. Var ändå förbannat nöjd och glad. Såg på zombieland och var övertygad om att jag skulle kissa på mig av rädsla. Dock så var det bara den första kvarten som var full med överraskningsmoment, därefter blev den bara väldigt rolig. Eller så var det sällskapet och humöret som gjorde filmen bra, jag vet inte och jag bryr mig inte.

Lördagen, dvs gårdagen, spenderades på bästa tänkbara vis; skoshopping i huvudstaden, stressa till tåget, åka hem, byta om och dra på maskerad. Jag lallade runt i min hemgjorda dräkt och var happy brud. Det blev en sen kväll och jag stupade i säng vid 3-tiden tillsammans med mina sängkamrater för kvällen; Josse och Frida.

Idag har jag fikat med brudarna, städat, gnällt, slötittat på matlagningsprogram, väntat på att Millan ska komma hem och haft huvudbry. En ganska bra söndag ändå. (Schysst att Millan ringer och berättar att hon är på väg hem samtidigt som jag skrev att jag väntar på henne... hoho.. spooooky)

Nej, nu blir det nervösäta och räkna ner. Imorgon ska jag packa om min väska hundrafemtio gånger.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0