Bra jobbat, Anni.

På något underligt vis så har jag lyckats att beta av ALLA punkter på min lista. Trotsade min ekonomi och köpte tre böcker att ha med mig, förutom de två som jag redan har tjuvstartat med. En av de nya böckerna verkar bli en riktig höjdare, det är Bob Hanssons roman; Gunnar - en rolig bok om tråkiga saker. En sådan titel kan inte slå fel. Jag ska givetvis berätta om den var något att hänga i granen, den verkar i varje fall lovande efter att jag har läst första sidan. Stor text och lätt språk, perfekt för en trött resenär.

Nu ska jag snart slänga mig i sängen, imorgon blir det tidigt. Ska sätta mig i bilen vid halv sju, sova i tre timmar och sedan kliva av i Göteborg. Efter det väntar en dag i systerysters sällskap. Hon ska visa mig spårvagnar och bussar, lite förberedelser inför fredag. Eftersom jag är en obotlig klant så lär jag ändå ta fel när det väl gäller, tänker därför försöka att vara ute i god tid (har aldrig hänt så det lär väl också gå åt helvete.)

Har övervägt att skaffa en användare på resdagboken för att kunna uppdatera endast reserelaterade saker. Vi får se hur det blir. Vill man fortsätta att läsa mitt meningslösa dravel så går det bra att fortsätta att klicka in här, vi får se hur mycket jag kan uppdatera. Annars så går det fint att kika på annipann på resdagboken.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0