Banantårtsångest

Så, snart ska jag dra iväg och jobba. Idag blir det tårta och kaffe, det är ju sista vardagen innan jag slutar. Känns lite underligt, men samtidigt himla gött. Kommer visserligen att vara tillbaka på jobbet lagom till jul, min vana trogen. Under förmiddagen har jag letat runt efter en tårta utan nötter, alla ska ju kunna vara med och fika. Det enda som konditoriet hade att erbjuda var rysk banantårta. Jag nickade och tog den, men ångrar mig. Den ser väldigt äclig ut. Jag gillar inte banantårta. Tror jag. Pinsamt att komma med en äcklig tårta lagom till sista dagen. Mycket dumt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ohh, I found your blog! :)

Puss på dej!

2009-11-06 @ 21:09:03
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0