Tröttis Anni

idag är jag barnsligt trött. Började jobba vid den hutlösa tiden 8.00 igår, sådant ogillar jag. När man har vant sig vid eftermiddags/kvällspass så blir hela livet upp&ner när man ska upp på morgonen. Nåväl, det gick ganska smärtfritt och trevligt ändå. Hade ju möte första 3 timamrna och sedan planering + praktiskt arbete. Dagen trillade framåt i ganska bra fart.

Mötte upp Elin efter jobbet. Vi gick till parken och mata ankor och klättrade i klätterställningar. Ruskigt underskattat. Fortfarande lika roligt som för 16 år sedan men förbannat mycket otäckare. Man blir nog fegare med åldern faktiskt. Tänkte göra om det när det blir finare väder, hade nämligen med mig min kamera, men i dåligt ljus så är det svårt att få till riktigt bra bilder. Suck och stön.

Ska snart jobba!
Puss


Hälsningar från en annan apunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0