Jag ska överleva tristessen

Tjoho, lika bra att rycka upp sig. Skit i om man är tråkig. Alla andra är inte så jävla roliga de heller.

Nåja. Hade en bra dag med Millan. Vi var i Lund och hämtade min post, såg resultat av trögskole... förlåt, jag menar högskoleprovet, fikade, skrattade och hade det fint. Åkte sedan hem och sydde lite. Har bara knäppning och ärmar kvar på min mi-parti, applåder, applåder!

Imrgon börjar man 07.30, Anni ska snart nana. Har pratat med Ola på msn. Underligt, trevligt, sorgligt och inte alls något som jag längtar efter att få göra igen. Vissa saker ska man kanske bara lämna bakom sig. Livet kommer att bjuda nog med motstånd, behöver liksom inte välkomna fler svårigheter.

Tjo och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej min pärla. Kan du komma på lördag, hade varit jättekul. Vi ska vara hos Jullan.

Pusspuss

2009-05-12 @ 10:01:10
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0