Grattis, lilla mamma

Kom ihåg att gratta mamsen på morsdag. Själv bjöd jag Mamman på lite myslunch med antipasti. väldigt uppskattat av oss bägge, även om jag fick tjata på henne för att få lov att bjuda. Är man familjens minsting så är man lite bortskämd med att resterande medlemmar av klanen får dåligt samvete över de pengar man lägger på dem. Tycker dock att det är underbart att få skämma bort människor. Eftersom jag och Ola inte längre lever i tvåsamhet så behöver jag lägga mina skämma-bort-skills på alla andra, idag fick mamsen ta emot sin beskärda del. Under helgen så har även en kär vän fått mat, kaka, jordgubbar och omtanke. Gycklarna  som också var här fick även de lite kaka och jordgubbar. Jag jobbar på att bli världens überflickvän, den dagen jag skaffar ny karl.

Men idag är det mammas dag, så jag säger med massa tacksamhet: Grattis, lilla mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0