Fröken är lite trött och lite ensam

Idag har jag jobabt i 13 timmar, tjoho! Är fysiskt slutkörd. Tack vare jobbet så är jag dock lite psykiskt levande fortfarande. Hade jag varit ledig så hade jag nog gått sönder en smula. Jag är så förbannat trött! Har insett att jag vuxit ifrån många människor som jag brukade gilla. Är ju ganska skittrist egentligen, men jag känner inte att jag är på samma nivå som dem längre. Vet inte vilken nivå jag är på. Innan fanns det någon som förstod mig, men sedan utvecklades vi åt olika håll och nu förstår vi inte varandra alls. Jäkligt och irriterande.

Nej, nana. Upp och jobba imorgon.

Love!

Kommentarer
Postat av: Petra

Visst är det hemskt när man inser att man inte gillar någon man tror att man gillade? Ungefär som när man inser att man gillar någon mer än man trodde.. fast tvärtom, och med ångest istället för pirr i magen... Men det är väl så. Vi växer och utvecklas åt vårt eget håll, beroende på vart vår sol i livet kommer ifrån.. visst är det en vacker tanke?

Saknar dig stump, när kommer du hit? :)

2009-05-18 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0