Butterflies?

Helgen var mycket spännande! Jag och Elin passade på att prova både hemmafesternas charm och utelivets ös. Bra blandning och lyckade resultat. Veckan får bli lugn med tanke på hur mycket action som rymdes i helgen. Hutlöst bra! Nåja, lördagen börjades med lite mys hos Elin. Därefter gick vi hem till mina föräldrar och åt middag, härliga tider! Vi gick tillbaka till Elin för att fixa oss och ta en liten partydrink, men det var svårt att få ner den! Vi var så grymt mätta efter middagen hos mami&papi.

Kom vidare på förfest efter mycket om och men, var väldigt trevligt. Kände egentligen bara Elin nrä jag kom dit, men folk var inte direkt svåra att börja prata med. Hann dock inte vara där så länge, för vi fick lägga benen på ryggen och skynda oss ner till krogen för att fixa stämpel. Därefter tillbaka till förfesten ett tag innan vi drog ut. Elin nanade hos mig på natten, vi var uppe sent och vaknade ännu senare.

Söndagen spenderades som en söndag borde: äta frukost, vandra bort till eldvännerna och diskutera helgens bravader, äta söndagsmiddag med föräldrarna (Elin hängde på, eftersom hon är lite girlfriend till mig just nu), krama om lite vänner och sedan några avsnitt Kenny Starfighter hemma hos en ny bekantskap. Ytterst angenämt.

Nej, jag vet inte riktigt. Lite butterflies är det nog... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0