Allt föll på plats

Under ett par dagar så har jag varit ytterst orolig. Senaste vec kan så har tårkanalerna fått tekniska problem och mer eller mindre stått på vid gavel. Damen med hetsigt humör har plötsligt blivit blödig, gnällig och självömkande. Under ett tag fruktade jag att jag och mitt kalla hjärta hade införskaffat känslor. Tack och lov visade det sig ha en naturlig förklaring. Nu sitter jag har och mensvärkstjurar, chokladfrossar och smålipar till dåliga filmer. Ett par dagar per månad förvandlas jag från ett dominant tjatmonster till en vek lipsill med moderskänslor. Tusan också.

Snart ska jag ner till affären och köpa upp hela deras lager med Mars. Eftersom jag rycker i kylskåpsdörrar, frysen, skåp och skafferier i jakt på choklad så tänker jag göra något för att förenkla sökandet. Det vill säga placera choklad överallt. Efter att ha klämt ut de sista dropparna chokladsås ur tuben (och i vanlig ordning stoppat tillbaka den i kylskåpet i hopp om att det ska bildas mer choklad där inne) så insåg jag att läget var kritiskt. Snart kommer jag att få diabetes, för jag äter verkligen hela tiden.

Jag har lyckats gå upp 2 kilo, har hoppat runt och firat i flera dagar. Tyvärr så är ju det också en bieffekt av att jag är redo för att föröka mig, halleluja! Jag antar att mina snygga tuttar också kommer att försvinna efter den här helvetesveckan. Livet är ju ändå ganska snopet.

På tal om tuttar, såg en bikini i skylten på H&M som jag vill ha. Har redan köpt 2 nya till sommaren.. men hey... man kan ju gå in och prova.

Förresten, jag sitter på en dator med talsvårigheter. Vissa dagar bestämmer den sig för att strunta i att skriva vissa ord. Den nöjer sig med första bokstaven. Som när man ska skriva "senare" och min dator bestämmer sig för att bara skriva "s". Spännanade. Helt plötsligt kan alla som läser få bestämma själva vad de vill ska ska stå i mina inlägg.

N s j ä f (eller, om man skriver ut det: nu ska jag äta frukost. Eller.. om man hellre vill det: När sälarna jagade älgarnas fruar. Kreativ bloggläsning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0