Uppryckt

Så, man kan inte gå och hänga läpp hela kvällen. Humöret fixades genom lite pyssel med mig själv, lite grejande med foton och lite bra program på tv:n. Jag håller på att ladda som tusan till när nästa bidrag kommer. Då ska jag åka och handla tyg. Kommer att bli himla roligt, jag längtar efter att få klippa och sy! Så mycket tankar som jag vill förverkliga. 

Jag måste än en gång påpeka att gårdagen var suverän, trots att jag var en gnällspik först. Jag kommer att sakna mina besökare, men till helgen så ska jag nog åka till Småland och hälsa på dem. Tror att Ola skulle upp på något möte, så jag tänkte hänga med honom. 

Under kvällen så har jag pratat med mamma i telefon, Viggo verkar mycket piggare av medicinen. Vi hoppas på att han kommer att kvickna till och få längre tid än väntat. Har även hunnit med att byta lite tankar med Petra, över msn den här gången. Vi har kommit på massa spännande och jag hoppas att våra planer går igenom. Det hade varit toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0