UMGÅS MED MIG!

Idag är jag ledig. Jag har hunnit med att städa, diska, laga mat, betala räkningar och vanka av och an. Jag gillar inte lediga dagar, det blir drygt och långtråkigt. Det är sådana dagar som jag önskar att jag aldrig hade flyttat från Småland. Jag vill umgås med alla som jag tycker om och spana på människor över en kaffe på ett fik. Här nere i Lund så känns allt så fruktansvärt tråkigt och BLÅSIGT. Jag blir tokig på allt detta blåsande. Trots vårväder och sol så fryser jag som tusan så fort jag sticker min nos utanför dörren. Usch och tvi.

Jag måste skaffa lite mer umgänge här nere, annars får jag panik. 

Kommentarer
Postat av: Moppa

Jag kan berätta för damen att det blåser ganska friskt här uppe i sköna grön Småland också för närvarande. Solen är framme, men det blir banne mig inte varmt :/.

2009-03-26 @ 11:20:33
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0