Trött och hostig

Nu har tröttheten kommit tillbaka. jisses! Jag som hade hoppats på att få vara pigg och alert denna veckan. Jag antar att transkription och proteinsyntes är lite uttröttande. Dagens stora glädje var att Ola är frisk nog för att vi skulle våga pussas. Jag är infektionskänslig så att det smäller om det, så jag håller mig gärna borta från en smittohärd som en halvsjuk pojkvän. 

Dagens tråkigaste är att jag lyckades blöda lite näsblod. Igen! Jag måste verkligen komma på ett sätt att få i mig mer järn. Gosh!

Nej, nu är jag alldeles för trött för att sitta här. Har fixat med försäkring, letat efter mer info om kommande kingdom hearts-spel som ska släppas. Jag stänkte skaffa ett psp. Då har jag lite att syssla med när jag åker tåg. Blir ju en hel del farande mellan Småland och lundaland. 

Nej, nu ska jag prata lite med mannen i mitt liv och sedan sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0