Tjejkväll med mig själv

humöret fixades med en runda på stan. Bidraget har ju kommit så det gäller att sätta sprätt på de små slantarna som fanns kvar från förra månaden. Det inhandlades ett nytt tv-spel, med gamla Sonic-klassiker. Kommer att spela sönder tummarna under mina lediga eftermiddagar. Köpte också en svart bikiniöverdel, nu kan sommarvärmen komma när helst den behagar. 

Nu har jag precis haft lite tjejkväll med mig själv. Tog en skön dusch med en lyxig tvål, bodyscrub, schampo (som sig bör när man duschar), balsam och avslutade med ansiktsmask. har aldrig provat det innan, så jag tänkte att det var hög tid att utsätta sig. Om en halvtimme så blir det chatt med gruppen som jag skriver arbetet (till internetkursen), vi ska samla ihop de sista delarna till inlämningen. När chattandet är klart så ska jag se om jag har tid över till att prova det nya spelet, för vid 21.00 så är det ju GREY'S ANATOMY! Stora tv-händelsen i veckan, det får man ju inte missa. 

Nej, nu ska min torra hud få lite bodybutter. Därefter så ska jag tjuvstarta att spela Sonic. Kommer förmodligen att sitta uppe hela natten och maratonspela. Tur att Ola ska komma hit vid 23-tiden, efter att han har varit i Malmö. Då lyckas han kanske att få mig att slita mig. Fast å andra sidan så är det större risk att han själv bänkar sig vid tv:n med mig. 

Kommentarer
Postat av: Moppa

Sonic the Hedgehog :D:D:D.

Det får bli spela av när man är i lundaland nästa gång och hälsar på!

2009-03-26 @ 11:22:13
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0