Snart kan man börja!

Åh, snart sk allt roligt börja. Jag ska bara kämpa mig igenom två dagar, sedan så kommer allt bli tipptopp! Jag ska ha tenta på onsdag, käääämpigt! Måste plugga hela kvällen idag och hela dagen imorgon. Jag ser inte fram emot det, men det finns inte många alternativ, haha. 

På onsdga ska ska jag kanske tillbaka till Småland, har inte bestämt mig riktigt än. Känner verkligen att pengarna glider ur mina händer. Det är inte klokt! Jag vill ju hem och hälsa på familjen, samtidigt så är det så mycket som jag ska köpa in. Usch, usch. Jag får sitta och skissa på en budget tror jag. 

Hur som helst så tänkte jag börja att sy, pyssla, klippa, rita och greja denna veckan. Det ska bli så roligt! Dock så får jag varva det med pluggande, för så fort en tenta är gjord så får man börja blicka mot nästa. Inte så festligt kanske. But hey, det är redan mars! Om några veckor så kommer solen att titta fram och det blir vår. Jag längtar. Då ska jag ut med kameran och fota så att det står härliga till.

Plugga nu!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej stump!



Du får säga till mig om du ska hem till Småland, ska du i så fall bara åka över två dagar? Ring mig (helst innan torsdag ;)) om annat! kramis!

2009-03-03 @ 09:21:25
URL: http://petrulus.blogg.se/
Postat av: Moppa

Klart du ska komma upp och elda med oss på onsdag vännen :). Magnus Uggla är ingenting emot ett besök av en äkta Nordtysk <3.

2009-03-03 @ 12:14:42
URL: http://kommer.straxt.on.the.interwebz.gov

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0