Man ska vara snygg när man städar

Imorgon så måste jag städa undan det sista från helgens bravader. Det har varit lugnt, men ändå har det blivit massa stök. Jag förstår ingenting. Kanske var det för att Micke spillde ut massor av saltapinnar på golvet, vilka mosades under någons klumpiga fot? Kanske var det för att vi hade massor av ballongdjur som gick sönder? Eller kanske var det bara för att vi var allt för många människor i min lilla lägenhet. Men trevligt var det. Lugnt, städat och trevligt. Jag gillar det.

Tänkte bjuda på en "Så här ser Anni ut när hon städar"-bild. Jag har en liten längtan efter att få se ut som en snygg hemmafru från 50-talet. Däremot så vill jag inte vara någon hemmafru, men det är en annan femma. Tråkigt nog så ser jag ut som om jag är 12 på bilden, men det är ju nästan rätt. DEt är bara att byta plats på siffrorna så är vi ruskigt nära sanningen. 


Rockabillyfrippa och fräsiga solglasögon. Det är bara knytblusen och de höga shortsen som saknas, sen är outfiten kirrad. Nästa vecka blir det ett nytt städtema, hippe kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0