goo'morrn!

Ja, då ska man stiga upp, äta frukost och börja brottas med dagens göromål. Idag ska det pluggas, det blir både transkriptionen och högskoleprovet. Har jag en stund över så ska jag in och skriva lite på min distanskurs. Jag hoppas nämligen att det är varmt nog att sitta ute och studera lite. Jag saknar värme och sol. Samtidigt så hoppas jag på en riktigt svensk sommar, med regn, snålblåst och moln. Hunden kommer inte att fixa värme och stekande sol med sitt dåliga hjärta. Så jag hoppas på kyla för hans skull, vill inte riktigt se honom må dåligt. Får ta och unna mig en resa till varmare klimat i slutet av sommaren istället. 

Nej, nu ska det duschas, ätas frukost, promeneras till affären och göra nyttiga grejer. Usch och tvi. Jag vill vara onyttig egentligen. Strunta i mitt skitiga hår, äta godis istället för mat, bojkotta det fina vädret och äta rester istället för att handla och spela-tvspel. Men nu fungerar inte det. Jag måste göra allt det andra istället. Något som kommer att kännas underbart när det väl är fixat. 

Ska bara köpa två saker när jag är och handlar. Så jag skulle kanske promenera bort till affären och ta med mig min kamera, så kan jag fota lite om andan faller på. Låter som en sjukt mysig plan. Drömde förresten att Ola hade köpt ett objektiv till min kamera. Vilken miss att vakna från drömmen innan jag provat min nya optik.

So long!

Kommentarer
Postat av: Moppa

Ja, det är fantastiskt vad man måste vara duktig ibland, men när man väl gjort undan alla göromål känner man sig ganska nöjd.



Jag har donat ordning på ny server till eldhemsidan idag, det du :D.

2009-03-19 @ 20:44:15
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0