FY, Anni!

Usch, jag kan inte koncentrera mig idag. I huvudet snurrar massor av tankar, tråkigt nog så handlar inga av dem om cellens struktur. Jag har försökt att klämma in massa information i skallen, men mitt medvetande sorterar bort allt viktigt. Istället ploppar massa idéer upp i huvudet och jag får lust att göra de mest underliga saker. Sällan har jag väl varit sugen på att betala räkningar i förtid, fylla i lappar om medlemskort, läsa dåliga deckare eller gå ut och glo i kylan. För ögonblicket så överväger jag att gå och handla, jag vet inte vad det är som jag ska köpa så det försvårar uppdraget något. 

Nej, nu ska jag skärpa till mig. Få gå ut och lufta huvudet i ett par minuter, därefter så ska den förbannade citronsyracykeln memoreras. Har jag lite tur så kanske jag äntligen fattar hur allt hänger ihop. Den som säger att naturkunskap inte är flummigt kan ju komma hit och försöka förklara för mig. Det här känns som rena rama humbug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0