Frukttorka

Ja, det blev varken melon eller apelsin när jag var och handlade. Var hysteriskt sugen på vattenmelon, så jag kunde inte riktigt förlika mig med tanken på att ta honungsmelon istället. Min lilla lokala icashop hade tydligen inte vattenmelon. Apelsinerna valdes bort av två anledningar:
1. De såg inte så saftiga och goda ut.
2. Det fanns bara israeliska. Och jag känner att jag inte vill stödja någon sida i en konflikt som jag vet allt för lite om. Så det blir bojkott.
Det fanns clementiner från Spanien, så jag plockade på mig några stycken. Köpte även med mig en liten burk med glass samt socker, ägg och lite godis. Skulle egentligen ställa mig och baka, men min förkylning får mig att tveka lite. Känns inte som att någon är sugen på snorkakor. Vet inte vad jag vill baka heller, vilket är tråkigt. 

Kommentarer
Postat av: Moppa

Vad nu?! Får man inte inflyttningskakor när man kommer ner imorrn? ;).

2009-03-13 @ 21:50:51
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0