Dagen efter, ynklig Anni

Det är något underligt med Söndagar. Jag har aldrig gillat dem riktigt. Jag känner mig minst och mest ensam i hela världen. Skulle egentligen ha varit på cirkusträningen nu, men jag kände att min förkylning fick hindra mig från att åka dit idag. Jag kan inte springa omkring där, snorandes och hostandes. Nej, får vila upp mig till nästa vecka. Banne mig. 

Igår kom en bil full med Smålänningar hit. Jag blev lycklig som tusan. Var dock irriterad precis när de kom, eftersom det var ett litet missöde med mannen i mitt liv. Vi löste det senare under kvällen och i natt kom han, Kalle och Micke intrillandes i lägenheten. Himla trevligt måste jag säga. Så, gårdagen. Vi åkte och köpte pizza, blåste ballongdjur, spelade guitar hero, såg på melodifestivalen, skrattade, busade och hade det så himla mysigt. Det blev en film och mitt i kom karlarna hit. Så vi såg klart på filmen, skrattade och fjantade en stund innan det blev bedtime.

Imorse satte vi oss och spelade gamla tv-spel, såg på film och gick till Ica för att handla mat. Blev en himla trevlig tillställning faktiskt. Många tummar upp. Men nu, så har alla gått och lägenheten känns tom och jag är lite ensam. Det blir ofta så när man har mycket bra människor runt sig och de sedan går. Helt plötsligt så finns det ingen där att prata med, det blir så tyst och dumt. jag gillar inte sådant.

Nej, jag borde sätta mig och skriva på något trist dokument. Men jag orkar inte, inte idag heller.

Kommentarer
Postat av: Moppa

Ja, det var en sjukt bra helg :D!

2009-03-16 @ 13:32:57
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0