Två dagar kvar!

Nu är det bara två dagar kvar, sen får jag vara ledig lite! Ja, i två dagar i varje fall. Fast det bästa av allt är ju att Elin kommer hem på söndag, ska bli mysigt att träffa henne igen! kommer att bli en fullspäckad söndag. Ska jobba till 17, efter det hoppas jag på att få dricka kaffe med Elin och sedan blir det kvällsfika hos Rasmus. Vi ska snacka lägenhet och hyror. Kanske svänger jag förbi Elin på vägen hem också. Måndag är stora städdagen, ska neråt Lundaland och dona i lägenheten. Festligt? Njae..

Har kikat runt ltie på resor. Jag är verkligen sugen på att komma iväg nu, känns som att det är hög tid att unna mig lite äventyr och sol. Har ju jobbat häcken av mig under detta året, både med mitt jobb, privatlis och med pluggande. Skulle vara trevligt med lite semester. Får se vad framtiden bär med sig i sitt sköte, jag har lärt mig att det ofdta händer saker som man inte förväntar sig och som gör att alla planer går i stöpet. Fast, vad gör det. Livet är ju oändligt spännande tack vare detta! Åååhå, livsglädje! Jag håller på att bli helt nipprig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0