Smörsånger på kvällskvisten

Eftersom jag är lite töntig så sitter jag och lyssnar på sliskiga kärleksballader vid denna sena timme. Jag är ju en smula blödig och fångas upp av alla slitna fraser som ylas ut av en klämkäckt förälskad sångerska. Precis vad man behöver innan en helg fylld av arbete. Är i vanliga fall upplagd för att rusa till jobbet och spendera tid med kidsen, men just nu så hade jag gärna varit ledig lite till. Man hinner så lite på sin lediga tid. 

Snart måste jag ta mig själv i kragen, distanskursen måste kirras. Det är ett antal föreläsningar som jag MÅSTE lyssna igenom. På måndag får jag bänka mi framför datorn och kladda mitt nya block fullt med anteckningar om hinduismen, Indien och religionssnack. Känns som att jag kommer att tycka att det är jätteroligt, det gäller dock att bända loss tummarna från min nätta lilla häck innan dess. 

Ska snart sova, det är ju arbetsdag imorgon (vilket himla tjat det är om mitt jobbande). Dock så är det svårt att sova. Natten är ju så vacker. Allt är ganska vackert just nu. 

Puss, på de mesta och det flesta. Puss på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0