Sjusovaren

Idag så hade jag tänkt att gå upp tidigt. Det är ju tur att det är tanken som räknas, för lilla damen försov sig en smula och fick skutta in i duschen. Lyckligtvis så var det kaffesunden med Elin som jag blev sen till och inte arbetet. Fick en timme med kaffe, Elin och en filt i solen. Efter denna morgonnjutning så traskade jag iväg till bussen och tog mig till arbetet. Var dock framme långt innan jag började, så jag svängde förbi en affär och slösade upp lönen. Lika bra att bränna pengarna på en gång, de försvinner ju ändå på något mystiskt vis. Blev en jacka och lite krimskrams. Ganska nöjd, om jag får säga det själv. Efter det så vankades det ett antal timmar med arbete. Härligt! Nu ska jag snart nana, för det är arbetsdag imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0