Orken vill inte infinna sig

Fredag.. regn, rusk, mulet och kallt. Jag längtar inte efter att sticka ut tassarna utanför dörren, brr. Om två timmar ska jag ta bussen till jobbet, damen borde egentligen inte sitta här och slösurfa utan göra sig klar. Funderar på att packa med mig massor av pryttlar och fara ner till min syster efter jobbet. Hon är i Helsingborg och sommarjobbar nu. Vet att hon verkligen vill att jag kommer ner, så kan jag kompa ut lite tidigare så hinner jag nog med mitt tåg ner. Visserligen så återstår frågan- orkar jag? Den här helgen kommer att vara full med farande, flängande och stress. Jag hade helst lagt mig ner på marken och somnat. Det får man dock inte göra, när man har händerna och huvudet fullt. 

Nu ska jag förbanna regnet en liten stund till, sedan blir det frukost och därefter jobb. Ischan. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig och saknar dig!

2009-06-12 @ 15:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0