Mitt-i-långa-veckan

Idag är jag precis i mitten av långisveckan. Känns lite sisådär faktiskt, hade gärna varit ledig i helgen, ja plus några veckor framåt också. Anni är semestersugen. Sadness. Fast man ska väl inte klaga, pengarna kommer ju att rulla in, så i slutet av sommaren har jag nog lite tid och pengar att göra något roligt.

Igår var det sista PK-mötet innan sommaren. Ytterst spännande, om man kan uttrycka det så. Vi var ute och åt, fick...hurm.. underhållning och sedan lotteri. Detta krävde en drink för att kunna överlevas. Blev sedan en runda ut på krogen med två jobbarkompisar och därefter hem och nana, ska ju jobba idag. Lite seg på morgonen, men nu har jag kommit igång och ska snart fixa mig inför jobbet.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0