Inte så illa som det låter

Okej, det är inte riktigt så illa som det låter i förra inlägget. Elller, rättning: JAG är inte så illa som det lät i förra inlägget. Jag är varken blonderad, solariebränd, 14 år gammal, bitchig eller översminkad. Istället är jag en blekfis som gärna drar till jobbet i slitna jeans och osminkad feja. Det är bara när lusten faller på som jag spacklar till mitt tryne och drar på partystassen. Tyvärr så är jag lätt socialthandikappad och tror att alla vill vara bästis med mig och fatta vart mina gränser  går. Det gör inte folk, vilket är väldigt vettigt.

Nu ska jag sitta här och smälta alla de mängder med mat som jag slängt i mig under dagen. Jag lär ha gått upp 4 kilo bara idag, sjukt nöjd! Synd bara att min kropp gör uppror över detta matöverflöd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0