Hjärnspöken

Det är något som spökar i mitt huvud, mycket obehagligt. Jag hade bestämt mig för att leva fri och bekymmersfri, men jag kan nog lägga de tankarna på hyllan. Partypinglan i mig har nog gått i pension. Trodde verkligen att det här året skulle bli sprängfyllt med vilda utenätter och galen frihetslycka. tji, fick jag. Hellyllebruden Anni har redan börjat att sukta efter stabilitet och ömhet, jag är sannerligen en eländig krake. Hade jag inte varit så kinkig så hade jag kunant ta det jag har,  men har man fått mersmak så har man. Lite dumt, men samtidigt väldigt bra. Man ska nog inte nöja sig, tror inte att jag hade blivit lycklig då. Dock så börjar dagdrömmandet och längtan, barnsliga brud! Du ska vara lite singel, det är nyttigt.

Oh, well. Jag får skaffa något annat att sukta efter. Beställa en resa och börja räkna ner.. kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0