Bildpyssel

Trixar lite med bilderna på hom Dai. Vet inte riktigt om jag blir så nöjd. har ju tyvärr inte photoshop längre, så jag får använda något annat halvtaskigt program. Visserligen så har jag photoshop på en skiva, så jag borde ju installera det, men sådant bjäffs orkar jag inte med. Inte just nu, nu vill jag bara kirra bilderna. Ska sätta mig med foton på Trix sedan, tog lite bilder när de var här och hade show. Lovade dem att skicka bilderna om det blev några bra. har skummat igenom de flesta och det verkar finnas en eller ett par som skulel kunna funka.

Nå, nu ska ni få tjuvkika påd et som jag pysslar med just nu- hom Dai:

Ja, jag ska fixa och trixa så att hans skjorta inte smälter in i bakgrunden sen...









Nå, det blir väl lite sisådär. Men hoppas att grabbarna blir nöjda, för det är ju allt som spelar någon roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0