Aj,aj,oj,oj

Så, nu är lediga dagen slut, arbetsonsdagen har börjat. Ska visserligen inte jobba så väldigt många dagar denna veckan så jag ska nog överleva. Känner mig dock inte riktigt kry, är lite sliten, snorig och omtöcknad. Börjar känna av min hals och har ruskigt ont i mina axlar. Får se vad det hela utvecklas till, har ingen lust att åka på en dunderförkylning med tillhörande feber. 

Jaha, vad annars då? planerna för helgen stressar mig. Förmodligen därför som jag har fått jätteont i magen. På något vänster så ska jag hinna med Helsingborg - Karlskrona - Kalmar innan jag får fara hemåt under söndagen. inte konstigt att jag alltid är trött, det blir ju inte direkt något vilande när jag är ledig heller. Förhoppningsvis så kan jag nana en del på tåget mellan platserna, jag är ju expert på att sova under transport. Lite udda. Jag har lätt att somna på konstiga platser, eller när jag är lite full. Att däremot försöka sova en vanlig vardagskväll är ett helt projekt, för att inte tala om att somna om när man väcks under natten. Jag har upptäckt att jag börjar bli aggressiv när någon väcker mig mitt i natten, inte så charmigt kanske.

Nej, nu får jag sluta upp med mitt babblande här, måste faktiskt äta lite frukost innan jobbet.

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0