Tiden går fort. Fortfortfort

Oj, det här året rusar iväg. Jag har knappt fattat att det är sommar än. Riktigt konstigt. Det var ju precis nyss. Nu börjar jobbarkompisarna att gå på semester, ska bli tomt utan dem i sommar, men lyckligtvis så har vi några riktigt lovande sommarvikarier. Sen kommer de tillbaka lite pö om pö också, tror nog att den sista tar sin semester samtidigt som Johanna kommer tillbaka från sin. Känns ganska bra, måste jag säga. 

Vi är redan inne i juli. Det är ju inte riktigt klokt, faktiskt. Halva sommaren har hunnit att passera nu. I varje fall halva min jobbsommar. I Augusti ska jag bara arbeta några dagar, sedan ska jag vara lite ledig. Efter det så vet jag faktiskt inte vad som händer. Lite spännande och extremt skrämmande. Dock så ska jag väl lyckas med konststycket att få tiden att gå. Känns inte som att det skulle vara så himla omöjligt. 

Vädret var lite ombytligt idag. Har regnat på mig, men samtidigt så har det varit extremt varmt. man blir helt klibbig, luftfuktigheten är skyhög. Blir lite jobbigt att andas, luften är tjock. Man kanske skulle prova att skära i den lite, få en tårtbit luft. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Snart ses vi igen, fantastiskt blir så lycklig av dig!!!

2009-07-01 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0