Tack, det är bra nu

Jag sitter här och klurar på det här med gudomlig rättvisa. Jag undrar lite om jag har gjort något överdjävligt i ett tidigare liv, för att förtjäna det som händer med mig. Eller så är det möjligtvis så att jag kommer att göra något riktigt ondskefullt, så att man tar ut allt i förskott? Vem vet? Eller så är det bara så att livet är lurigt, taskigt och orättvist. Mycket möjligt att det sista alternativet stämmer. 

Därför vill jag säga; Tack, det är bra nu. 
Det räcke med olycka, sorg och tårar. Om jag nu inte ska få vara lycklig så tänker jag istället bli likgiltig. Från och med nu, så spelar ingenting någon roll.

Kommentarer
Postat av: frida

Kärlek till dig

2009-07-12 @ 21:07:53
URL: http://fridaandersdotter.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0