Slut på semestern och början på fundersamheten.

Ja, så var semestern slut. Har jobbat idag. Trevligt att komma tillbaka till jobbet, men lite vemodigt att inse att det inte är många dagar kvar. Snart är jag arbetslös och meningslös. Meningslös är också hela nästa vecka. Såg till att bli av med massa jobbadagar för att kunna åka till Visby. Nu blir det nog inget Visby för min del, allt krånglar sig och jag har ingen lust. Trist att bli av med massa pengar och ännu mer trist att gå omkring ledig i en vecka utan någon att umgås med, då alla vännerna är på Gotland. Dock så känns det som om jag inte hade mått så bra av att fara till Rosornas ö, för där hade jag nog bara känt mig plågad. 

Mycket är skit just nu. Det mesta är skit. Sommaren blev väldigt mycket skit. Hösten ser ut att bli skit.  

Ajöss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Onsdag åker jag till Angelica i Halmstad du få jättegärna hänga med om du vill!! Puss och kärlek

2009-07-29 @ 17:47:26
URL: http://fridaandersdotter.blogg
Postat av: Jennifer

Efter regn kommer solsken:)

2009-08-01 @ 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0