Löftesbrytaren

Nu ska jag göra något som jag lovade mig själv att ALDRIG göra. Så, mina kära vänner. Här är min outfit för (förmid)dagen:



Nu ska jag röra mig ut för att slänga mig i gräset och sola lite. Bussen mot jobbet går 11.45, så det hinns med lite njutning innan dess. Ska bara jobba 3 timmar idag, så jag ska inte klaga. Tänkte försöka övertala mina jobbarkompisar till att vi ska vara ute idag. Måste ju passa på när det är fint väder, right? Efter jobbet så ska jag kanske iväg på akrobatiken, dock så lutar det åt att jag ska vara hemma och städa istället. Känner verkligen att det behövs just nu.

Nåja, nu blir det frukost, sol och sedan ev. byta om. Måste ju se lite proper ut när man ska jobba. Slitna, korta jeansshorts går kanske inte hem riktigt. Dock så är det hutlöst varmt, så det får ändå bli svala kläder, annars kommer jag att krevera.

Ha det fint i solen, akta så att ni inte bränner er.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltid lika vacker!

2009-07-01 @ 17:52:39
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0