Så var det söndag igen...

Jaha, så har söndagen kommit. Om en halvtimme ska jag neråt mot bussen.Först måste jag en sväng om bankomaten, för mitt busskort räcker inte längre. Jag är skittrött idag. Helger är så jäkla krävande! Fast det är ändå ett skönt flow på något vis. Man vet precis vad man ska göra när och så. Åååh, jag hoppas att dagen går fort, jag är så seg och sömnig idag. 

Måste ner och äta nu, ska hinna med en bra frukost och tvättning av hår innan jag sticker. Fy, bubblan. Håret lär vara plaskvått när jag går till bussen; inte bra, det är massor av minusgrader och jag har ju en tendens att bli sjuk när jag utsätter mig för sådant. Riktigt illa.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, usch fy och blä! Nu är det nära!! Och det är verkligen kanonpirrigt ... nästan så att jag precis i dagarna har insett att jag faktiskt ska göra lumpen ... Kram

2009-01-04 @ 13:20:21
URL: http://attvaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0