Nu går det undan

Shit, jag hinner ju nästan inte skriva här längre. Är verkligen massor på gång. Har varit nere i centrum och köpt en bordslampa, funderade lite på hur länge det kommer att dröja innan jag kommer att gå i alla dessa affärer igen. Visst är det underligt? Flyttångesten har börjat att smyga sig på, det är ju inte klokt egentligen? Ska jag flytta ifrån alla mina underbara vänner till en stad där jag knappt känner någon. (Känner jag någon alls där?)  Om några timmar så kommer Ola att komma hit, då ska vi nog packa ner lite pryttlar och lägga in i bilen. Datorn kommer väl kanske packas ner i sin kartong, annars så blir den nerplockad imorgon på morgonen. Egentligen så borde jag rusa runt och plocka ner det sista, men orken har liksom tagit slut. Jag orkar inte riktigt ha panik över allt som ska med. Något som jag inte fattar är att det är så mycket kvar! Så många saker som jag inte har användning för. Det är ju sjukt. Bokhyllan står kvar med lite böcker, pärmar och något par skor. Jag har inte plats för alla gamla block eller cd-skivor. Jag har fått välja ut det viktigaste. En låda med alla viktiga papper är nerpackade, precis som ca 10 böcker + ett antal kokböcker. Allt annat har jag lämnat. Och då ska vi inte snacka om kläderna... Jisses! Fan vad jag har samlat på mig. Lite har jag slängt, men just nu står jag i valet och kvalet. Spara eller slänga?

Nej, nu blir det dusch och sedan ska jag kanske unna mig en sista runda nere på stan. Det dröjer ju så länge innan jag kan göra om det. Åh, jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0