Nu är Anni trött

Dagarna rusar fram! Jag har inte riktigt fattat att 2009 har börjat än, det är ju inte klokt! Idag har arbetet känts segt och långt men samtidigt gick det jättefort och var roligt. Tror att jag blir så seg eftersom jag jobbat så lite senaste veckorna, man glömmer liksom hur krävande jobbet är och det suger musten ur vem som helst! I vilket fall som helst så hade vi en underbart rolig lördag. Idag var vi ute i snön ganska mycket, verkligen uppfriskande! 

Ojoj, nu är det bara 2 dagar kvar. Jag kan inte fatta det. På onsdag så ska jag packa ihop mina saker, krama om mina arbetskollegor och sedan gå ut genom dörren och inte återvända innan sommaren. Eller ja, kanske kommer jag visst tillbaka innan sommaren. Jag har ju fortfarande timanställning, så jag kan ju bli iningd lite när som. Fast nu är det ju himla osäkert om jag kan jobba någonting, jag ska ju bosätta mig i ny stad, med nya rutiner och nytt plugg. Det känns så absurt.

Ska försöka åka till Ikea i veckan tänkte jag, vill så gärna få titta lite på inredning och möbler. Kan ju passa på om jag ska ner till Ola, tåget åker ändå förbi, så jag kan hoppa av i Älmhult och Ikeashoppa lite innan jag fortsätter resan neråt. Smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0