När man är trött och sliten

Oj, har inte hunnit blogga på länge. Det är fy på mig, verkligen! Har umgåtts mycket med pojkvännen, på något vis så har jag inte riktigt tid att skriva här då. Dock så kan jag bättra mig nu när jag ska vara själv i ett par dagar. Lite skönt, men lite tomt. hum, dock så ska jag inte vara själv inatt. Han är i malmö nu och kommer ramla in här om nån timme, lagom för att väcka mig.. Det är nog det enda som är är jobbigt. När han kommer hem till mig sent och ska gå och lägga sig. Ola har inte riktigt förstått att jag inte kan somna om när jag blivit väckt. Så antagligen så kommer jag att ligga sömnlös nån timme, jag ska fanimej sätta mig och se på film å, sen får han klaga bäst han vill om jag stör honom när han ska sova. Nej, nu ska jag inte vara elak... Men jag tycker nog att han får respektera att han inte kan komma hit hur sent som helst, när jag har somnat då ska det vara lugnt! Då kan han väl åka hem till sig istället? 

Imorgon så ska jag försöka tvinga upp mig en smula tidigare än vanligt. Måste koka pasta eller couscous till min gryta som jag ska ha med till lunch. Kommer garanterat att glömma det, men det är ju en fin tanke i varje fall. :) 

Idag har jag gått på stan! Åh, det är så mysigt att hitta reafynd. Ska visa upp bilder imorgon, orkar inte ladda över nu, är heeeelt slut i huvudet. Hade lab sista timmarna. Jag är inte så förtjust i det, tycker alltid att man får huvudvärk? Kanske bara jag som är gnällig, för ibland är det lite roligt också. Dock så brukar blodsocker och tålamod falla drastiskt runt 16-tiden. Inte bra. 

Frida var här en sväng ikväll, vi skulle egentligen ha shoppat loss på Ikea i Malmö, men vi hittade inte riktigt så vi tog en liten fika med kakor och varm choklad. Måste köpa kaffebryggare och vattenkokare, vill ju kunna bjuda på kaffe, té och allt möjligt. Dock så dricker ju inte jag något av det. Brukade dricka kaffe, men tyvärr så får jag ontontont i magen om jag försöker att göra det nu, tror att det beror på magkatarr. Inte så lajbans kanske, men det är inga problem om jag inte dricker kaffe eller stressar onödigt mycket. Borde egentligen försöka att äta på regelbundna tider också, men jag är urkass på sådant! 

Neeej, det är väl ingen idé att försöka somna innan pojkvän kommit, för då blir det väl ingen sömn alls. Docks så börjar energin ta slut, så jag är lättretlig som tusan nu. Ska väl ta på pyjamas och sitta och glo tills han dyker upp så jag kan släcka och sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0