God morgon, världen!

Så, nu har jag vaknat, gått upp, ätit och myst ner mig framför datorn lite. Om ett tag ska jag till jobbet, jag är inte dödsförtjust! Tyvärr så är ju inte jag någon vidare morgonmänniska, inte arbetsmässigt i varje fall. Jag älskar att mysa omkring hemma, dricka varm choklad (jag får tokont i magen om jag försöker dricka kaffe för tidigt på morgonen) och spatsera omkring i varma morgontofflor. Att däremot ge sig ut i kylan och ta sig till arbetet står inte på min lista över mysiga morgonbestyr. Det är ett nödvändigt ont och om några timmar så kommer jag att vara nöjd och mysig i varje fall, jag behöver bara vakna till lite först.

Nej, nu ska jag hitta lite jobbkläder och fixa till mig lite innan jag sticker.

Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0