Bilder

Min outfit som jag hade på mig igår, inte så illa va? Tog dock en ljusare kofta + ett skärp i midjan. Jeansen är från Lindex barnavdelning och skorna är köpta på nyss nämnda avdelning hos H&M. Är ganska schysst att de får in trendiga och snygga grejer. Speciellt skor, jag brukar annars få genomkamma hela centrum för att hitta ett par pjuck som passar mina minifossar. Skjortklänningen är en ny favorit i garderoben, köpte den på rean inne på Gina Tricot. Sitter som ett smäck!
Samma klänning men med andra detaljer. Skärpet är f.ö det som jag frick på posten idag. Förbannat snyggt!

Toppen och skärpet som hämtades på posten (ICA) idag. Skärpet är lite dåligt knutet, dock. Oförskämt bekväm tröja, måste köpa fler sådana, kostar bara 99 kr/st så de är lätt värda sitt pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0