Är det för bra för att vara sant?

Om 12 dagar börjar jag att studera. Om 12 dagar ska jag brja läsa något som jag inte direkt intresserar mig för. Men som ska bli spännande att testa. Jag ska lära känna en ny stad. Orosmomentet har varit lägenhet. Idag fick jag besked: Från och med den 15:e januari kan jag få lägenhet. Visserligen bara en 1:a, med lite av ett ockerpris, som inte ligger jättecentralt. Men fortfarande: jag kan få bo i en lägenhet och en nybyggd sådan! Jag kommer inte att behöva pendla. Jag slipper bo i en förort och åka buss. Jag kan cykla till universitetet. But still... Det har gått lite för lätt. Jag är inte helt säker på om allt står rätt till, man blir ju en smula misstänksam när det går för enkelt. Eller?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ibland Anni, får man bara låta sig ledas och följa med i vad som händer!! Det finns en mening med allt som sker. Gott Nytt År! Kram

2009-01-02 @ 18:37:29
URL: http://attvaga.blogg.se/
Postat av: Sussie

GRATTIS SNYGGTJOCKIS!!!!

2009-01-13 @ 22:20:28
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0