Tjurigt

okej, kvällen igår var skithärlig, så underbart att umgås med lilla mamma igen.

Dock så fick min msn fnatt. Innan jag stack ner till stan för att hämta mamma så blinkande till att jag fått ett mail av en kompis, så jag klickade på den lilla inforutan som dyker upp i hörenet och mailet öppnades. Givetvis så var det ett spammail, så jag suckade och stängde ner det. Så blev det snabbt till att stänga av datorn och röra sig ner mot stan. Därefter hade jag och mamma en underbar kväll. När vi kom hem till min lägenhet så kickade jag igång min dator och msn startas. Det första jag ser är att hela kontaktlistan är tom. Fröken Anni blir paff, arg och helt mållös. Hur innerst in i...Kommer sedan ihåg mailet och skäms, hur kunde man vara så dum? Fast sen, hur skulle man inte kunna vara så dum? När msn meddelar att jag fått ett mail av en kompis (som jag faktiskt förväntade mig skulle skicka ett mail) så klickar man gärna på snabbrutan, right? Sen brukar ju min Mac stå emot det mesta, inget annat flummar. Nej, nu har det blivit en ny mailadress i varje fall. Det var ju lika bra, eftersom min förra var så himla fånig.

Nu blir det frukost med mami!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag kan glädja dig med att jag har gjort precis samma misstag som du beträffande msn ... kände mig helt korkad och dumförklarad efter det ... men så himla lätt hänt!



Hoppas att helgen blir fin och att allt är bra nere i skåneland! KRAM

2009-02-28 @ 16:43:18
URL: http://attvaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0