Anni bakar!

Ojoj, nu har det bakats hela kvällen. Skulle egentligen ha gått och lyssnat på en artist som uppträder på en krog här i Lund, men jag kände faktiskt mer för en hemmakväll. Så, jag drog fram mina bunkar, vispar och decilitermått. därefter blev det bakande, det vill jag lova. Kyskåpet är nu fyllt av cupcakes. Helt galet. Jag har inte smakat än (jag gillar inte muffin, men det är ju så kul att baka!) men känner att jag vill göra en annorlunda glasyr nästa gång. Ska göra samma som när jag gör morotskaka. Många använder ju filadelfiaost, men jag brukar bara blanda florsocker och creme fraisch, tycker attd et är så otroligt mycket godare. Dock så stelnar det inte, som det gör när man gör med smör och filadelfia... men..

nå, här är ett smakprov på mina vackra cupcakes:

Åh, det är så mysigt med massa glada färger.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0