ÅNGEST, Magont och en ganska ledsen Anni

Okej, pojkvännen ska inte dyka upp till vår lab, hans tester håller på till 16. Detta har gett mig absurd ångest. Jag har verkligen, verkligen skitont i magen. Jag hatar att labba, jag hatar att läsa massa instruktioner om hur jag ska utföra underliga tester. Jag hatar alla dessa luddiga beskrivningar på hur saker ska göras. Jag HATAR hela grejen. Jag blir nervös, klumpig och jätterädd. Det känns som att jag alltid gör fel och att jag är helt värdelös. Min enda tröst har varit att jag haft Ola där som jag kunnat diskutera med. Vi har alltid labbat i par och nu vet jag inte om jag ska vara själv eller om jag ska gå med några andra? Det hela skrämmer fanimig slag på mig. Jag är så förbannat dålig på att fixa och trixa på laborationer. Usch, ångest, ångest, ångest. Min skräck tar sig även jobbiga former. Förmodligen så kommer jag att känna att jag inte klarar av att träffa Ola efteråt, eftersom han inte var där när det var så jävla jätteskrämmande. Synd, eftersom han ska sova hos mig inatt. Jag överväger dock att säga att det inte går. Får känna hur det känns under eftermiddagen.

Nej, nu ska jag paniklipa, äta frukost och ta mig till universitetet. Jag vill verkligen INTE. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0