Alla hjärtansdagar och trött brud

I förrgår tog jag min väska och for till mannen i mitt liv. Givetvis så glömde jag att ta med mig några cupcakes till honom. Jag skämdes. Pojkvännen gav mig en ask med chokladhjärtan, jag skämdes lite till. Pojkvännen gav mig en flaska Asti, jag skämdes tills jag smälte ner till en liten slaskpöl. Jag lyckades dock gottgöra honom genom att bjuda på mat. Kärleksmåltiden bestod av en kebab på korv-Eriks. Själv slaffsade jag i mig pommes med vitlökssås. Till mitt försvar så vill jag säga att denna kärleksmåltid intogs halv 3 på natten, så det fanns inte så mycket mer att välja på. 

Kvällen var himla mysig. Först gick vi till Kalle och umgicks med honom, hans flickvän och hans kompis från England. Därefter gick vi på någon fest. Där var det PACKAT med folk, varken jag eller Ola var väl överförtjusta. Det hade varit lite trevligare med fler sittplatser och färre personer. Det blev hur som helst ganska trevligt, eftersom det var trevliga personer där. Vi gick sedan ut och träffade några andra kompisar. Dock så kände jag och Ola att vi var trötta och hellre ville gosa än trängas på en pub. Vi tackade för oss, intog vår kärleksmiddag på hemvägen och tog oss sedan hemåt. Väl hemma så lyssnade vi på mysig musik, pratade och hade det allmänt jättemysigt. 

Söndagen var slapp och skön. Vi åt frukost vid tv:n och såg på film. Därefter städade vi undan, spelade backpacker (LYCKA!!), åt en god middag och sedan såg vi i gamla fotoalbum. Ola var sannerligen ett gulligt barn. När sista albumet var avklarat var det hög tid att krypa ner i sängen och sova. 

Vi steg upp vid 10 idag, var skönt med en sovmorgon. Gick upp, åt frukost och sedan strosade vi ner mot tåget. kte ner till Lund och jag tog mig hem till mig, hämtade mitt labhäfte och min labrock och sedan bar det av till skolan Hade lab på cellens respiration idag. Låter kanske lagom upphetsande, men ärligt talat så var det ganska roligt. Tiden gick jättefort. Nu är jag hemma och är sömnig som tusan! Ska dricka lite vatten, gosa vid tv:n och sedan tänkte jag testa att göra piroger. Kan inte vara jättesvårt, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0