Underliga familjen

Det som är så spännande med att sitta hemma i Småland, med alla sina möbler inklämda i ett litet rum i föräldrarnas källare och livet i en resväska, är att man aldrig vet vad som händer. Eftersom både jag och min syster är tillfälligt hemmaboende så är hela galna familjen samlad. Jag undrar hur det kommer bli när jag väl flyttat till Umeå, för jag lär sakna alla de galna upptåg som jag utsätts för dagligen.

För tillfällt sitter mamma och syster och spelar Wii. Ingenting underligt, om det inte hade varit för att det är MITT NYKÖPTA och att volymen är tokhög, samt att vi alla precis fått varsinn, på tok för starkt blandad, drink. Ja, ni kan ju tänka er hur mycket roligare det blir. Jag törs inte ens smyga ner och titta hur det går för dem. Det kan ju bero på att jag inte avslutat min drink.

Kommentarer
Postat av: Frida

NI är ju underbara!!

2009-12-27 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0