Saker man inte får tänka...

Vissa saker är inte okej, det har min mamma lärt mig. Hon är en bra mamma, men ibland måste man trotsa även de bra mammorna. Jag vet att det är skitcoolt att jag kommit in på läkarlinjen och att jag borde dricka champange i en vecka för att fira. Tyvärr så infinner sig inte lyckoruset. Istället längtar jag tillbaka till Afrika och känner lite sorg över att jag måste vänta tills Juni innan jag kan åka tillbaka. Så får man inte tänka, det är fel. Jag gör det ändå. För jag är olydig.

Det ska visserligen bli spännande att flytta upp till norrland och pulsa runt i snön, men innan dess måste jag fattat att det är julafton om en vecka och köpa julklappar.

(Ja, Nina jag komemr på din födelsedagsfest. :) )

Kommentarer
Postat av: Nina

Alltså, jag skrev en kommentar igår, men försvann den eller? :P

Eller är jag ute och cyklar, i badkaret?

2009-12-17 @ 18:29:29
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0