Rensningen är i full gång

Nu har jag börjat att rensa i vänlistan. I varje fall mentalt. Jag vet nu vilka som ska strykas. Det känns ganska bra. Spännande och lite rebelliskt. Jag är så van vid att försöka göra alla till lags så det känns lite pirrigt att göra tvärt om och medvetet välja bort människor. Spännande och skitbra. Nu kommer jag ha mer tid att lägga på de som verkligen betyder något! Förbannat bra.

Förbannat bra är också artisten Chaya, som jag nosade upp på Spotify. Även jag, som inte är vidare religös, uppskattar hennes sånger och framförallt hennes sångröst. Underbart. Att sångerna handlar om Gud spelar mindre roll, för jag tokälskar hennes melodier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0