Nu fungerar bloggen igen

Jag har inte kunnat komma in på bloggen och uppdatera från Sydafrika. Nu fungerar både den och hjärnan igen. Mycket har hunnit att hända, jag har ju kommit hem bland annat. Dessutom så har jag fått svar från studera som gltt annonserade att jag ska flytta till Umeå och bli läkare. Knäppt och fantastiskt.  Jag har börjat att leta boende och eventuellt blir jag kombo. Fick svar från en kille som har ett rum ledigt i sin lägenhet. Vore kanske inte så dumt att dela med någon när man flyttar långt som tusan iväg till en plats där man aldrig varit innan. Jag är ju ett socialt litet djur och tycker inte att det är så jobbigt att ha folk runt mig. Jag ska försöka att ringa och prata med honom, se vad det är för typ. Är ganska bra att veta om man går ihop innan man dimper ner med alla sina möbler och flyttar in.

Håll tummarna för att jag ska hitta ett schysst place att spendera mina dagar,

Kommentarer
Postat av: Nina

så sjukt jekla coolt att du ska bli läkare!=) Helt galen häftigt! Jag kommer att ringa dej sen när du är klar så du får skriva ut roliga saker;) Skämt åsido så vet jag nog att du inte kommer att lägga all arbetstid sen i Sverige, Läkare utan gränser hägrar? Du kommer på min födelsedagsfest va? Min granne kommer med och hon har varit sjuksköterska i Läkare utan gränser en gång, men planerar att åka dit en gång till snart. Jag kan presentera er om du vill eller nått :)

2009-12-16 @ 22:18:46
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0