Jul och fotbollsfunderingar

Nu är det snart jul, fem dagar kvar. Stressen börjar att krypa fram och jag inser att det är hög tid att panikköpa resten av alla julklappar. Shit. Jag har fått fundera ut en ny present till min syster, men jag tror att det kommer att bli bra ändå. Med lite tur. Tyvärr så har jag ingen aning om vad jag önskar mig (som vanligt). Får gnugga geniknölarna idag och försöka klura ut något.

Det är julpyssel och julbak på schemat idga. Ska träffa Frida och mysa hela dagen. Därefter blir det vindrickande och lite utgång på kvällen. Känns som en hejdundrande bra planering. Någonstans mitt i smeten hoppas jag på att jag får besked om rummet som jag vill hyr i Umeå. Hade varit festligt om man får veta hur det går. Jag lever lite i en axelryckande värld för tillfället och tänker att får jag inte det här rummet så får jag väl försöka få ett annat. Det löser sig.

Till sommaren hägrar Sydafrika igen. Kommer att bli förbannat underbart. Eftersom vi kommer att befinna oss utanför Pretoria så överväger jag att skaffa biljetter till någon av matcherna i fotbolls-VM. Det är ju inte varje dag man får chans att kika på fotboll av så hög klass. Dock så vore det smidigt att hitta någon mer som skulle kunna vara intresserad av att glo på en match med mig. Nåja, vi får väl se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0