Afrika. Planering.

Nu är jag i full gång och planerar min återkomst till Afrika. Kommer att bli superb. Synd bara att det är toklångt tills dess. Det som är lite positivt är ju att jag hinner planera min resa och börja fundera över hur mycket pengar som kommer att gå åt. Lyckas jag skrapa ihop tillräckligt så ska jag nämligen ta en sväng om Australien, eftersom min syster snart flyttar dit. Det vore ju lite spännande att ta sig hela vägen ner dit också. När jag ändå håller på att far runt, menar jag.

Jag har redan beslutat mig för att det bli Sydafrika, ännu en gång. Min önskan är att få återvända till IPR och jobba i 1-1.5 månader och därefter använda tiden som är över till att resa runt en sväng. Jag hoppas på att kunna ta mig ner till Kapstaden och utforska möjligheterna att lära mig surfa och åka sandboard. Vore ruskigt schysst. Jag har även en liten önskan att resa vidare i kontinenten och se några av Sydafrikas grannländer. Att dra till Victoriafallen och hoppa bungyjump eller köra lite rafting vore hur trevligt som helst. Apor och extremsport. Sjukligt bra kombination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0