Trött brud

Så, nu är det snart bums i säng! Har varit iväg på Säljerydsfestivalen och myst runt bland lägereldar, livespelningar i tält, biljardspel, öldrickande, myspysförsäljning och ett gäng glada hippies + några lador. En grymt trevlig kväll helt enkelt. Sitter och är lite lycklig, vilket balsam för min trötta själ! Jag ska lägga mig i min varma säng och drömma mig bort till min egna lilla utopi med fredsälskande vegetarianer som sjunger och kramas.

Först ska jag dock tvätta av mig ansiktet, byta till pyjamas och läsa ett kapitel ur min bok. Undertiden så kan ni få ett tjuvkik på min finfina och nyköpta outfit. Jag bjuder på den ikväll, hehe.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad tjusig du är Anni:) Kram

2009-08-30 @ 00:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0